Brave naršyklė kas mėnesį skaičiuoja 20 mln. naujų vartotojų

Brave naršyklė kas mėnesį skaičiuoja 20 mln. naujų vartotojų

Brave naršyklė kas mėnesį skaičiuoja 20 milijonų naujų vartotojų

 

„Brave“ pasiekė naują etapą. Daugiau nei 20 milijonų žmonių kas mėnesį pradeda naudotis į privatumą orientuota interneto naršykle. Tai yra daugiau nei dvigubai daugiau nei prieš metus, kai kūrėjai paleido „Brave browser 1.0“ versiją.

Brave browser

„Brave“ daugiausia dėmesio skiria privatumo apsaugai internete

„Brave Software Inc.“ kuri, atsakinga už naršyklės „Brave“ kūrimą, 2015 m. gegužės mėn. įkūrė „JavaScript“ kūrėjas ir buvęs „Mozilla“ generalinis direktorius Brendanas Eichas. Pirmoji žiniatinklio naršyklės versija buvo išleista 2016 m. sausio mėnesį.
„Brave“ save laiko puikiu interneto privatumo gynėju. Žiniatinklio naršyklė turi savo reklamų blokatorių, kuris neleidžia rinkodaros specialistams stebėti jūsų naršymo elgesio. Naršyklėje taip pat yra inkognito režimas ir įmontuota „Tor“ funkcija. Be to, „Brave“ gali užblokuoti pirštų atspaudų bandymus, užkirsti kelią nesaugioms nuorodoms ir apsaugoti nesaugias svetaines naudojant HTTPS.

„Vartotojams atsibodo kapitalizmo stebėjimas“

Iš augančio vartotojų skaičiaus matyti, kad vartotojai vertina kūrėjų pastangas Per pastaruosius metus „Brave“ augo eksponentiškai. Paleidus „Brave 1.0“ versiją, kiekvieną mėnesį interneto naršykle naudojosi 8,7 mln. Per vienus metus šis skaičius išaugo iki 20,5 milijono vartotojų per mėnesį, t.y. 135 % daugiau.

Net jei žiūrėtume į kasdienių vartotojų skaičių, matomas ženklus padidėjimas. Užpraeitais metais „Brave“ naršyklę turėjo 3 milijonus vartotojų, kurie kiekvieną dieną naudojosi privatumui palankia interneto naršykle. Remiantis naujausiais duomenimis, šis skaičius išaugo iki 7 mln. „IOS 14“ pasirodymas taip pat davė didžiulį šuolį į viršų. Nuo šiol „Brave“ yra viena iš galimų naršyklių, kurią vartotojai gali pasirinkti, be „Apple Safari“.
Steigėjas ir generalinis direktorius Brendanas Eichas sako žinąs, kodėl „Brave“ yra tokia populiari tarp interneto vartotojų. „Vartotojams atsibodo kapitalizmo stebėjimas ir 20 milijonų žmonių perėjo į „Brave“ dėl visiškai naujos žiniatinklio ekosistemos. Pasaulinis privatumo judėjimas sulaukia daugiau dėmesio ir šis etapas yra tik vienas žingsnis mūsų kelionėje, kad privatumas taptų standartu visiems interneto vartotojams “.

„Brave“ klostosi puikiai

Per pastaruosius metus vadinamųjų patvirtintų kūrėjų ir leidėjų skaičius per pastaruosius 12 mėnesių padidėjo daugiau nei tris kartus. Tai žmonės, aukojantys ir glaudžiai bendradarbiaujantys su naršyklės kūrėjais.
2019 m. balandžio mėn. „Brave“ pradėjo savo reklamos platformą. Kaip žiniatinklio naršyklei, kurioje daugiausia dėmesio skiriama privatumui, tai gali atrodyti šiek tiek keistai, tačiau jų pajamų modelis iš esmės skiriasi nuo, pavyzdžiui, „Google“. „Brave“ rodo tik savo reklamą ir blokuoja trečiųjų šalių reklamą. Pagrindinis skirtumas yra tas, kad reklamuotojai nėra skolingi turinio kūrėjams, kurį vartoja vartotojai. Nuo 2019 m. metų buvo pradėtos 2.215 kampanijos iš 460 reklamuotojų. Vidutinis „Brave“ skelbimų paspaudimų rodiklis (CTR) yra 9 procentai. Paieškos sistemų pasaulyje CTR yra vidutiniškai 2 procentai.
Teigiama, kad BAT (Basic Attention Token) – „Brave“ kriptovaliuta, yra labai sėkminga. Pernai vartotojai turinio kūrėjams pervedė 26 milijonus BAT. Tai yra apie 4,5 milijonų eurų. Kripto moneta sukurta norint anonimiškai sumokėti už panaudotą svetainės turinį ir taip paremti kūrėjus jų darbe. Vartotojai gali užsidirbti BAT, žiūrėdami su privatumu susijusias reklamas.

„Brave“ pateikė skundą Europos Komisijai dėl netinkamo GDPR vykdymo

„Brave Software Inc.“ ne tik prižiūri „Brave“ interneto naršyklę. Be to, ji reguliariai tiria „Google“ reklamavimo praktiką ir vertina, kiek vykdomos Bendrojo duomenų apsaugos reglamento (GDAR) nuostatos. 2020 m. balandį „Brave“ paskelbė, kad Europos privatumo reguliavimo institucijos nėra pajėgios vykdyti GDAR. Jos neturi pakankamai finansinių išteklių, nėra pakankamai kvalifikuotų darbuotojų, o darbo krūvis yra per didelis.
Siekdama padėti privatumo sargams gauti daugiau finansinių, žmogiškųjų ir techninių išteklių, „Brave“ pateikė skundą Europos Komisijai prieš visas 27 ES valstybes nares. „Tvirtas vykdymas yra būtinas. GDAR vykdytojai turi sugebėti tinkamai ištirti pagrindines technologijų įmones ir veikti nebijodami apeliacijos. Europos valstybių narių nacionalinės vyriausybės nesuteikia jiems priemonių tai padaryti. Štai kodėl Europos Komisija turi įsitraukti “, – sako „Brave“.


Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

© 2019 | VPN Gidas

Your compare list

Compare
REMOVE ALL
COMPARE
0